onsdag 16. juli 2014

Til minne om Erik!

 I går var jeg  i begravelse her i vakre Vestre Aker gamle Kapell, Oslo

Et enormt stort areale har denne kirkegården, nydelige stier og vakre gravplasser

Men at du kjære Erik August Frenger skal ligge her er uforståelig, du ble bare 58 år.
Du vil alltid bli husket av meg som en god venn og humørspreder.
Trist for Irene og gutta å miste deg så alt for tidlig, men dagene kan vi ikke styre selv.
Takk for en vakker seremoni i kapellet og samlingen etterpå! 


 
 Her ligger det mange kjente mennesker.

3 kommentarer:

  1. Tidlig å gå bort når du bare er 58 år, men vi styrer ikke våre livs avslutning. Jeg personlig er ikke redd døden, men mange er det. Det er viktig for alle å snakke om den. Kun en ting er helt sikkert i livet - vi skal dø! Men vondt er det for dem som er tilbake. Jeg er med i styret i Foreningen retten til en verdig død, og avslutningen på livet er viktig for meg.
    Min svigermor ligger på denne kirkegården, så her har jeg vært flere ganger. Hilsen fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg støtter arbeidet for retten til en verdig død!
      Enig med deg at det er viktig å snakk om døden, være litt forberedt på den og da tenker jeg juridisk også.

      Slett
  2. Touching post. That is hard to lose a friend and I'm sorry for the loss.

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!