fredag 15. juni 2012

Kirsten Flagstad Festivalen, Hamar 2012



Denne festivalen er fra 14-17 juni.
Dette er Hamardomen, et fantastisk musikk rom, hvor jeg har vært på mange konserter. 
Det store glassbygget over domkirkeruinene på Hamar, der er det flere konserter i disse dagene.
 Anne Sofie Von Otter ha konsert i kveld,men det er i Hamar domkirke. 
Der skulle jeg likt å ha vært i kveld (det er utsolgt).
Men, mannen i huset har bursdag i dag, så jeg må innrømme at jeg har ikke prøvd å få tak i bil. heller,
 så jeg får feire mannen med litt musikk fra henne istedet i kveld.
Så får man se om man klarer å få med seg en konsert eller to, litt travle dager på slutten av skoleåret!

4 kommentarer:

  1. Herlig bilde! Flott å se det i denne etterbehandlinga!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gårsdagen til mannen din!

    Kan tenke meg at konserter i dette lokalet gir en spesiell opplevelse.
    Far pleide å spille plater med Kirsten Flagstad og vi barna greide ikke helt å forstå hvorfor han syns hun sang så fint. Smaken har forandret seg med årene.

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne vært der!
    Men det er fler enn deg som feirer fødselsdag i dag.
    Mitt yngste barnebarn fyller 14 i dag, og det må så klart feires!
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  4. Oi! For et enormt, flott bygg!!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!