torsdag 15. august 2013

Sykkeltur i Dyrehaven, DK

Flotte kumlokk hvor jeg befant meg når jeg var i DK

Nydelige georginer, med humle på som sanker og koser seg

Det var den ikke alene om der vi satt på terassen med morgenmat og ...

fergen fra Oslo tøffer inn om morgenen

Dagen forsatte med et bad i Øresund, herlig 22grader. 
En står og maler bilder, under trærne!
Nedenfor Stranvejen går det sykkelsti og den tok vi fatt på

Ved Strandmøllen kro tok vi av og syklet forbi Strandmøllen og inn i Dyrehaven

Her var det bakker opp og ned som i Norge, flotte trær og ingen andre folk.

 Dorit og Steinar fremme ved hesten som Dorit rir på, en Islandshest.
De danske husene med halmtak er imponerende vakre, i dyrehaven.

Vannliljer har de i vannet i Dyrehaven, både hvite
og rosa
Ermitagen, sett med lang zoom over ermitagesletten
Folk hygget seg i parken!

NB: dette var i forrige uke og nå har hverdagen startet for meg igjen, på mandag kommer eleven og det blir spennende!

1 kommentar:

  1. Ser ut som dere har hatt en skikkelig deilig ferie med idyll og avslappende turer :)

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!