tirsdag 2. september 2014

September kom ......

Fredfylt på sitt vis, men akk...

 man så ikke skogen for bare trær på søndags sykkel turen!

  
 Mandag morgen var streiken endelig over.  Elverums ugla glor og lurer på, hva skjer nå a!

Vi vant frem og det var mye moro underveis. Selv om det var tøft å stå på stand og få kjeft! 

Men nå har hverdagen startet igjen og jeg kjører mine mil på jobb i morgendisen, med lydbok og er fornøyd.
Får bare håpe det er lenge til snøen, eller elgen vil ut på riksveg 25, min veg til og fra jobb!

4 kommentarer:

  1. Først - gratulere med midlene fra Den kulturelle skolesekken! Jeg har vært på fjellet igjen, derfor har du ikke hørt fra meg.
    Dette fortjener du virkelig!
    Og deilig at streiken er over. September ja, men jeg liker høsten. Vi plukket 30 liter blåbær på fjellet, og ca. 4 kg multer.
    Litt tyttebær ble det også. jeg skal snart legge ut noen bilder derfra. Beste hilsener fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Tove! Det skal virkelig bli spennende.
      Jeg synes også høsten er vakker, klar og fin, med etterhvert flotte farger.
      Hver årstid sin sjarm!

      Slett
  2. Herlige septemberbilder! Og gratulerer med at streiken er over! Håper du er fornøyd med resultatet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er fonøyd og elevene er motiverte for læring om dagen.

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!