tirsdag 24. januar 2012

Henriksen Levi "Like østenfor regnet"



Jeg ble så betatt av Henriksen sin siste roman" dagen skal komme med blå vind",her er omtalen
Denne boka imponerte ikke derimot ikke mye,  den var syltynn og kjedelig.

En syltynn fortelling om Simon som tar kona på fersken i senga med en annen. Han blir så forbanna så han flytter til besteforeldrenes hjemplass Skogli, og blir landpostbud.
Han setter igang mange prosjekter som bare blir banale historier. Vi får helt til slutt i boka vite hvem elskeren var og det kunne det vært skrevet så mye spennende rundt,.....uff,uff.....
Men Simon får sin Ginni og det var hyggelig.
Så syltynn roman er det lenge siden jeg har giddet å høre ferdig, men det gjorde jeg

Lest av forfatteren selv i 8timer og 12minutter
Utkom i 2008


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!