søndag 4. mars 2012

Bilder fra utstillingen min på Nysted, Elverum!


En nydelig brud i motlys. 
Jeg hadde ingen planer om å stille ut kronene mine, men når Judith kom med så vakkre brudekjoler kunne jeg jo ikke annet. Da var det og finne igjen noen kroner fra tidligere prosjekt!
 Kjolene får hun bestilling på fra hele landet!

 Folk ønsker seg naturligvis den vakreste kjole som finnes til bryllupet sitt. 
(armene på dukka hadde hun glemt hjemme)
Min brudekrone passet perfekt til til denne kjolen , den er i sølv, knipplinger, plast og rødkvarts.

 
Judith lager ikke bare hvite kjoler, her er noen i andre farger.
Sydde og tovede ull-kjoler, med ditto tilbehør.

 Mine smykker har også en del farger. 
Her en serie med røde korallsmykker








 Fra annen etage hvor det var klær til store og små i ulike farger og fasonger

 Noen av mine smykker

 Som henger bak denne bruden

 Noen av mine smykker, de har to funksjoner.
Til å betraktes på vegg bak glass og ramme, eller taes ut til bruk!

 En annen brud, med en liten brudepike


 Denne bruden bærer min krone og hals- smykke. 
Hals-smykket er laget av hvite koraler, sølv, perler, lær og mink



En tredje brud med min lille søte krone. 
Judith betrakter seg selv som en rockete romantikker og det kommer godt frem i klærene hennes synes jeg!

                                                             
Og to veldig godt fornøyde utstillere.
Så nå må alle som ønsker seg noen produkter fra oss reagere og komme til Galleri Nysted, Elverum.
 Judith til venstre bærer mitt kontaktlinse smykke.


"Traktorfri sone"
under Grundset-marten kalte Østlendingen utstillingen vår, og det stemmer!

Judith Bech kommer fra Vatne ved Ålesund!
Dette ble en helt annen utstilling enn det jeg pleier å ha. 
Et fantastisk møte med en usedvanlig morsom, spennende og kreativ kvinne.


11 kommentarer:

  1. Dette ser utrolig spennende ut! To nydelige damer og en flott utstilling!!

    SvarSlett
  2. Enig med Anne Lise her! Så mange vakre ting. Jeg må prøve å nå en Elverumstur med det første, så jeg får sett utstillinga.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempehyggelig at dere Kunsthåndverkere fra Oppland kikker på siden min.

      Slett
  3. Så mye vakkert du lager.
    jeg elsker smykker, men bruker ingen.
    Kanskje bare en nål for å holde sjal på plass og de er som regel av tre :-)4
    Mormorhilsen

    SvarSlett
  4. Takk til alle som har kommet med kommentarer på Facebook!
    Veldig trivelig med tilbakemeldinger.

    SvarSlett
  5. Dette var virkelig spennende kjoler med smykker og tilbehør!
    :)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Dette var da staselig! Både kjoler og smykker utenom det vanlige.
    Lykke til videre begge to!
    Med fargeglade hilsener fra Tove.

    SvarSlett
  8. Takk for sist!
    Dette er bare en fantastisk flott utstilling.
    Brudekronene dine er så lekre og staselige, samtidig som de er moderne. Noen bruder burde absolutt oppdage dem. Det hadde vært morsomt om brudene begynte å bruke kroner igjen! :)

    SvarSlett
  9. heisann!

    Titta litt videre - og er gla' for det, for makan til brudestas er det lenge siden jeg har sett. Så flotte kjoler og smykker, stilig !!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det var hyggelig!
      Det ble en helt uventet og spesiell utstilling!
      Den var godt besøkt med flere hundre personer som så den, i Elverums så det er ikke så verst.

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!