onsdag 23. januar 2013

Nå! Oslo er full av smykkeutstillinger

 Liker du smykker må du dra en tur til Oslo nå!
Det er smykkeutstillinger over hele byen! I hjørnevinduet hos David Andersen står 
Esther Slagsvold sin torso med masse søte smykker.

 Ingjerd Hanevold viser sine smykker i Kunstnerforbundet

Hos Format er det nederlanske smykkekunstnere som stiller ut.
Her kunne du bytte til deg en ring!

Her er to morsomme objekter fra samme utstilling

 Ram galleri har Camilla Luihn som utstiller. Nydelig!

En av tilskuerne på åpningen hadde jo også et fantastisk smykke på/i hodet!

Stipenutstillingen i Rådhuset
og på
Kunstindustrimuseet "From the Coolest Corner- nordisk smykkeutstilling"
Står til 21. april

Vigelandsmuseet har utstilling som står til 10.februar
og mange ,mange fler.

DRA OG SE!

2 kommentarer:

  1. Morsomt når publikum blir en del av kunsten! :)

    SvarSlett
  2. Du vet mer enn meg som selv bor i Oslo.
    Jeg får nok komme meg til byen!
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!