fredag 17. mai 2013

Londontur i mai!


vvvooobbbbbbs..... så har jeg vært på ny tur til London!


 Denne gangen var en 5dagers studietur med kollegaer som er kunsthåndverkere i fra NK øst, dvs fra Hedmark og Oppland. Her ser vi et lite knippe, med meg som nr 2 fra venstre.
Vi har vært i London for å se den store utstillingen Collect på Saatchi Gallery.

Det var perfekt timing for meg etter en beinhard periode med jobbingen til utstillingen på Peder Balke, Toten

Her er to ulike rom avbildet. Det var så stille der og helt utrolig men man våknet til fuglekvittring om morgenen.

Her er det kjøleskap, fryser, mikroovn, brødrister og alt man trenger ellers.


Så dette er bare noen bilder fra Hotellet som kan anbefales på det varmeste.
Det heter: Studio 2 Let Serviced Apartments, Cartwright Garden ved Russel Square.
Rent , billig og bra!
Det ligger sentral, ca 10 min fra British Museeum og Oxsford streets start.

Noen start bilder fra turen, det kommer mer fra utstillingen utstillingen Collect på Saatchi Gallery og turen, men har ikke tid nå..........

2 kommentarer:

  1. Dette så hyggelig ut. Du fortjente å slappe av som du selv sier!
    Dette hotellet var da supert. Hva kostet det for natten? Det ligger tydeligvis midt i smørøyet.
    Håper også du hadde en fin 17. mai. Vil du se noen bilder fra 17. mai i Oslo, gå på bloggen min. Mange flotte bunader og faner.
    Nyt fridagen! Hilsen fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Vi betalte pr rom kr 844. Nå har jeg bodd på så mye dårlige hotell i London, så dette var mye for pengene. Glemte å si at det er en fantastisk bakhage der også.

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!