lørdag 19. november 2011

Keramikerne Ingema Hoff og Vanio Angelov i Galleri Natthagen, Løten

I dag åpnet Ingema Hoff fra Heradsbygda, Elverum og Vanio Angelov fra Bulgaria utstilling.
Vanio kommer fra Sofia og Sofia heter barnebarnet til Ingema på bildet også.

          
  Ingema Hoff,  skulpturer "de hellige tre"                   Vanio Angelov, fat, vaser og bruksgjenstander

Flotte fat av Vanio. 
Dette ble en vakker utstilling. 
Tingene kledde hverandre og fremhevet hverandre!

Ingema sine morsomme, flotte kvinner. 
NB: hun er en av oss tre fra gruppe "Taiga" 

          Enda flere nydelige dekorerte fat av Vanio. Fra rene komposisjoner og mot det figurative i dekoren.

NB: Knut Falbakken kommer søndag 20. november og forteller om boka si "Natthagen" på galleriet. 
Disse to tingene har ingen ting med hverandre å gjøre bortsett fra navnet. 
Les mer om: galleriet 

6 kommentarer:

  1. Wow, dette var artig å se! Nyyydelige fat, nå klør det i fingrene! Takk
    Tone

    SvarSlett
  2. Det har vært innom utrolig mange fra facebook og sett innlegget, men de legger ikke igjen noen kommentarer???
    Alle sier det er vanskelig?
    Derfor har jeg nå laget en oppskrift som du kan lese under "legg inn kommentarer"

    SvarSlett
  3. Dette var flotte ting.
    Smart å lage oppskrift for kommentarer Ingun, det er ikke så enkelt å skjønne ellers.
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Tusen takk Ingun for flotte bilder og fine kommentarer! Du er hundre ganger bedre enn en journalist!!Klem fra Ingema og Vanio

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Fantasirik og kreativ keramikk. Det likte jeg!

    Har sagt meg villig til å bli med på seminar om linja vår og framtida som representant for utdanningsforbundet, Østfold... ser jeg deg der?
    Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  6. Flott kunst og fint presentert, jeg må nok ta turen over Mjøsa:)
    Hilsen Anne Margrete

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!