fredag 3. februar 2012

Snart utstilling!



Men, jeg er litt lite motivert for tiden!


 Jeg har heldigvis en del, men her skulle jeg sittet mer nå!!!!
Elverum Kunstforening, der skal utstillingen være.

Jeg har vært på en lang fototur i dag , 20 kuldegrader var det

 Ganske så vakkert, her skinner sola!


 Isen legger seg
Tunge skyer driver over Mjøsa og skaper spennende lys


 Sol og masse tung frosttåke ligger over Mjøsa




 Fuglene ser ut som om de har frosset fast, men det var de ikke!



 Isen ser ut som små diamanter

Vinteren er vakker!
Ha en god helg!

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, men huff så kaldt.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Flotte, iiiiskalde bilder! Lykke til med utstillinga :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder... Men akk så kaldt det er. Leste i avisen at Norge er kaldest i Europa... Brr...

    Ønsker deg en flott helg og lykke til med utstilling..

    SvarSlett
  4. Virkelig flotte bilder :)
    Og du, den inspirasjonen kommer... ;)

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!