Jeg kjøpte meg en ny datamaskin i januar og var en lykkelig eier av ny maskin med mye plass og stor kapasitet.
1. Så etter 5-6 uker kollapset datamaskinen, jeg satt i 2 timer med support og fikk den opp igjen
2. beg. av mai, gikk harddisken istykker og maskinen måtte inn til reparasjon
3. igår fikk jeg den tilbake, og skjønte ingenting for ikkenoe funka, supporten fikk det heller ikke til-
4, så nå går min data på reparasjon igjen.........så får man se! (Har heldigvis en liten maskin,)
fy xxykss!!! Snakk om mandagsprodukt og mye frustrasjon!
Ikke nok med det, men tlf. kollapset også, så da får jeg håpe jeg skjønner den nye etterhvert!
ellers......er det herlige dager med sol!
God pinse!
1. Så etter 5-6 uker kollapset datamaskinen, jeg satt i 2 timer med support og fikk den opp igjen
2. beg. av mai, gikk harddisken istykker og maskinen måtte inn til reparasjon
3. igår fikk jeg den tilbake, og skjønte ingenting for ikkenoe funka, supporten fikk det heller ikke til-
4, så nå går min data på reparasjon igjen.........så får man se! (Har heldigvis en liten maskin,)
fy xxykss!!! Snakk om mandagsprodukt og mye frustrasjon!
Ikke nok med det, men tlf. kollapset også, så da får jeg håpe jeg skjønner den nye etterhvert!
ellers......er det herlige dager med sol!
God pinse!
Høres forferdelig frustrerende ut!
SvarSlettDet er sånne ting som forsurer tilværelsen :(
Håper likevel du får en god pinse!
I Bergen er det Festspill og solskinn :)
Ja. kjempefrustrerende når man kjøper den beste maskinen Dell har til 13tusen kr. Dell har jeg hatt i alle år og min gamle stasjonære har vært der i over 7år, og funker som en som en gamling skal!....og aldri vært noe tull med!
SlettPluss på jobben er det bare dell, derfor er det greit med overføringer og å få hjelp om noe skjer.
Her er det bare en fantastisk pinse!