fredag 15. mars 2013

Nesten til topps på Innlandsmessa og videre til NM


Innlandsmessa for UB, Gjøvik

Innlandsmessa for Ungdomsbedrifter var i år på CC, Gjøvik.
Elevene mine hadde en flott stand, med flotte produkter.
Om produktene som er terapiposer. Disse legges i mikro-ovnen noen minutter og holder seg varme leeenge.
 Det er 3 varianter, en lang pølse til å ha over skulderne, som lindrer, varmer og er herlig.
 En pute som man kan ha hvor man vil, under nakken for en hvil. I bilsetet på kalde dager, eller på beina. 
Den minste er for å ha i lomma, på kalde dager.
De har laget alt selv!


 Flotte selgere, med fin lik gjennomført profil både i klær og interiør.

 Mange kunder var interessert

 Mange fine stands, som disse fra Storsteigen.
 Bak til venstre ser vi nye sikkerhetsvester.
Vi fikk beskjed om at vi var blant de 6 som var  nominert til "årets bedrift", men fikk ingen.

Prisutdelingen var i Kinoen, der spilte Gjøvik guttene "AMUSED" en Creem låt , som var utrolig bra spilt.

Så var det premie utdeling.
Det ble litt kjedelig når de samme fikk igjen og igjen.
Savnet en pris til Design og Håndverk!
Særlig når det var så mange priser på film, webside, logo osv som er fagene til media og kommunikasjon.
Men moro var det lell og delta!
og bomba...

"KIPU UB" GÅR VIDERE TIL NM!
morsomt!



6 kommentarer:

  1. Heisann!

    Tror du ikke guttane mine fikk 2. pris i logo, men så stakk de av fra hele messa etter det. Sa til jentene at de fikk sende regning til dem for opprydding. Makan. Varselbrev er sendt!
    Mine bilder finner du her :
    stfglemmenub.blogspot.com

    Ha g´ hælj ;:OD)

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Gratuler elevene fra meg Ingun! Ønsk dem lykke til videre. Anne Kirsti får en bedrift med på NM. Neste år har jeg stor tro på elevene mine. Jeg skal ha Entreprenørskap sammen med et Comeniusprosjekt med en lærer fra Iasi, Romania, som jeg har hatt prosjekt med før. Det blir solid!
    Regner med god støtte fra Cathrine i administrasjonen. Dame med tæl ;:OD)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med kjempeflinke elever! Lykke til i NM! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette blir spennende. Det er 1.ste året vi har ungdomsbedrift så snakk om flying start!

      Slett
  4. Gratulerer - så artig at de gikk videre :) Flott dette med entreprenørskap i skolen og flinke elever du har :)

    Har vært innom under her og oppdatert meg på familiehistorien din :)

    Takk for fine kommentarer på bildene mine :)

    Hilsn fra nord :)

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!