torsdag 14. juli 2011

Innlandshavet en sommerdag.

 
Dette fantstiske lille kardemommefyret står på Tjuvholmen, Hamar

 Til alle de som ikke vet at det er et yrende båtliv her på Mjøsa, må tro på nytt.
Vi har mere en skiblanderen, dette er sommerbyen min.

Til høyere kan bobilturistene legge seg helt nede ved brygga, dette viste du kansje ikke om Hamar!
Dette var jo bare en av havnene, bildene her er fra Tjuvholmen. Med hyggelig kro med mat osv.

Jeg er litt frustrert for vi har ikke fått vikingebåten på vannet enda. 
Vi pleier å ro den en gang i uke på sommeren.
Så Hamar, er byen ved innlandshavet som Rolf Jakobsen skrev.

1 kommentar:

  1. Hallo igjen!
    Trodde Hamar var byen en leverte slakt, jeg. :) Det har jeg hørt om i en sang...

    Nei, så lite opplyst er jeg ikke, en fin plass med en fin sjø. Mjøsa. Kan ikke skryte av at jeg har boltret meg så mye på Mjøsas bølger jeg, men så pass har jeg fått med meg at det er liv og røre der. Vakkert også. Innlandshavet - godt sagt.

    Fortsatt fine dager, hvor du enn vandrer gjennom den.

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!