mandag 4. juli 2011

Noen av mine nye smykker

 
Som jeg har laget til utstillingen i Skagen, DK se under
Sølvlås og koraller

Sølv og koraller

To sølvkuler og koraller

Kjede med sølvlås, sølv, akvamarin og opal

Sølv, turkiser, ametyst, onyx

 "Frosken" sølv og lapis lasulitt
Dette var en smakebit, ønsker du og se mere så gå til hjemmesiden min
:http://www.ingunkleppan.com/
den vil bli oppdatert en regnværsdag...|..
Disse smykkene er ganske så vanlige smykker som man kan bruke daglig til alle antrekk.
Det har vært en viktig drive ved å lage smykker til denne utstillingen.
Anvenlighet, men unika arbeider som skiller seg ut i flommen av billigvarer,


4 kommentarer:

  1. SÅ FANTASTISKE SMYKKER!
    :) Linn

    SvarSlett
  2. Veldig fine smykker Ingun!
    Fra Liv

    SvarSlett
  3. Da havna jeg her. Er det er sånt... 'dette liker jeg'- symbol her et sted?

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!