søndag 8. juli 2012

Åpningen på Fjordheim Jubileumsutstilling i dag

  
Bare å komme til Fjordheim på Biri å se Steinsholmen ligge uti Mjøsa er et syn!





 Her er fra åpningen og takk til Primus motor Lise Rolid som er drivkraften og daglig leder. Esther Slagsvold (Norske kunsthåndverkere sinregion leder)  taler også om hvor viktig dette stedet er og hvor viktig Lise har vært . TAKK!
Under åpningen var det som sild i tønne, fullt av folk.

Sissel Schlømer maleri og Ingema Hoff keramikk. Utrolig flott kombinasjon i uttrykk

En spennende monter utstilling, her med bilde av Sissel Schlømer og Marit Madshus keramikk

  Flotte fargerike bilder Av Finn Lande Andersen


Utrolig morsomme skulpturer av Liv Kristin Espelien

Disse skulptur formene  står permanent ute, laget av Kari Oline Øverseth

Åpen hver lørdag og søndag kl 12-16
8. juni - 5. august.
Et hyggelig sted å stoppe, kafé er det også der.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med utstilling! Ser veldig bra ut. Fjordheim er i det hele tatt et fint sted å stille ut. Jeg skulle så gjerne ha vært der, men jeg har 3 mnd atelierstipend i Ticino, Sveits. (det er også veldig flott)Jeg skal avslutte oppholder her med en utstilling i september. Beste hilsen fra Tone Hellerud

    SvarSlett
  2. Gratulerer med utstillingsåpning!
    Her var det jammen mye fint :)
    De blå formene av Oline Øverseth kjenner jeg igjen fra Opplandsutstillingen jeg var med på på Peder Balke-senteret for mange år siden.

    Vet ikke helt om det blir så mye utstillinger og turer i sommer. Må jo ta en tur til min gamle mor på Lillehammer.
    Men vi må ta med oss barnebarnet på 4 år, for moren venter en ny baby i august. Hun er ganske satt ut av bekkenløsning, så vi får trå til så godt vi kan. Har jo lyst å være i nærheten når den nye babyen kommer, også.
    Foreløpig er det deilig å holde seg i Bergen. Det er her sommeren er, nemlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har hatt barnebarnet på 6 her en uke og det er litt uvant, så skjønner situasjonen.
      Så heldige dere er som har sommer, her bare regner det!

      Slett
  3. love the first shot. The art is very nice too. :)

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!