torsdag 21. juli 2011

Tiller, Carl Frode "Innsirkling"

Jeg startet med bok 2 og ble kjempe imponert over den boka.  Les om det her: Tiller,Carl Frode  "Innsirkling2"

Så jeg startet i feil ende, men det har ingenting å si. Jeg kom fort inn i boka og den er bare like så fantastisk som nr2. David har mistet hukommelsen og oppfordrer nære og bekjente å skrive til han.

Først møter vi Jon, en merkelig skrue som er svært ustabil på en måte. Men samtidig har han en spesiell omsorg for moren synes jeg. Usikker type 
Egentlig musikker og  tidligere "homsevenn" med David.  
Lest av Lasse Kolsrud, veldig bra

Så er det Arvid, stefaren som forteller ganske så rørende og til tider svært følsomt om David. Han må ha vært en god stefar for han tross alt. Selv følte han at han ikke ble godtatt.
Her er det Jan Grønli som leser, bra tolket

Silje som er vennen fra ungdomstiden. 
Vi hørte David som skrøt av Silje og moren, mens når vi møter Silje gjør hun alt hun kan for å irritere moren.
Mores holdninger og......les selv! 
Det blir ikke moro å lese boka når man vet for mye.
Lest av Ane Dahl Torp, hun er vanligvis god men, her stotrer hun litt for mye.ler om 

Boka er handler om : Hvem er David? På søking etter seg selv eller identitet eller hvem er jeg?????
Dette er topp litteratur, en sekser på terningen til denne også.

En veldig bra bok og skjønner at den fikk brageprisen i 2007.
Tid: 11timer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!