søndag 11. april 2010

Å være 16 år i 1939


Her er bildet av Arnold, hva drev disse gutta med i den alderen?
Hva drømte de om og tenkte på.
Jo, det vet jeg litt om.

Denne fantastiske lille boken inneholder mange hemmeligheter. Det har først vært en bok som pappa har skrevet ned sine drømmer og fantasier i. Den inneholder en lang historie om at han og Arnold at de er nygifte, velstandsfolk...osv....



Lillebroren synes nok ikke dette var spennende nok, han har rappa eller fikk boka og klistret inn sine drømmer som 16 åring over fortellingen. Morsom collage.



Med ulike motiv og drømmer.



Her finner man alt fra bøker,ovner og til vaskemiddel reklame. Moro!

Kos dere med dette, jeg er i London en uke med elevene mine.


3 kommentarer:

  1. Hei! Så utrolig morsomt :) En bok full av skatter!

    SvarSlett
  2. NESTEN FRISTENDE Å LØFTE (DAMPE)PÅ COLLAGEN OG LESE HVA FATTERN HAR SKREVET?
    Jeg ble litt nysgjerrig,en kan jo montere det tilbake igjen.
    Det har jo et helt klart kunstnerisk uttrykk.
    Virkelig morsomt Ingun

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!