tirsdag 13. juli 2010

Fredheim ungdomsskule, 1938-39


                                                 
Fredheim elever 1939, ein gruppe. Står det bak på bildet. 
Pappa gikk på denne skolen

I denne boken er det navn, bosted og fødselsdato på alle som gikk på Fredheim.

                                    
et eksempel

Og et eks til, ca 52 navn står oppført som elever.
Ungdomsskulen var en mere videregående skole tror jeg. Elevene er 18-20 år gml.

Også systematisk hvem som gikk i hvilken klasse.
NB: helt nederst , stjerne og O, kodinger 
Ønsker du å få vite mere ta kontakt med meg.

                                     
Jeg har lite ellers om dette skoleåret. 
Jeg skrev også om Fredheim 22. mai -10 / kleppan 1938

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!