mandag 5. juli 2010

Kunstbanken i Hamar: "Essens" og ny NK folder

Nå vises utstillingen"Essens"  i Kunstbanken på Hamar.
Norske kunsthåndverkeres temautstilling 2010.
Denne utstillingen viser til kjernen i Norsk Kunsthåndverk og  vises  en god bredde og mye spennende fra tradisjonelle bruksgjenstander til meningsbærende kunstgjenstander. Utstillingen har fått meget gode kritikker.
Så dra til Hamar og se den!

Et verk av Ingrid Larssen (fotograf ?), vaffelsøm
Se mere på hjemmesidene:  www.kunstbanken.no
eller


JEG LAGET FOLDER
Jeg var ikke med på utstillingen, bare på Kunststien i Hamar.
 Jeg laget en folder for NK-ØST til åpningen. 
Den har et høyt stående format pga at den skal legges inn i Kunstbankens materiell.
 


Dette kan se ut som  en enkel jobb å gjøre, men det var utrolig vanskelig å forholde seg til så mange uttrykk på en slik liten billedflate.
Jeg ble fornøyd, og mange rosende ord for jobben.
 Har aldri gjort en slik jobb før.


1 kommentar:

  1. Imponerende folder, Ingun! Dette er et viktig, men vanskelig arbeid.
    Skal se om vi får tatt en tur til Hamar mens vi er på Østlandet senere i sommer.

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!