mandag 12. juli 2010

Sommerferie, det er....................


 blant annet å kose seg hjemme i hagen, lese/studere bøker, tidsskrifter, rydde på verkstedet og male huset.
Nå er det gule ferdig og det røde står for tur. Uff, det er så høyt på baksiden!
Pionene er nesten ferdige på bildet.
Når man har et vernet hus så er jeg opptatt av at hagen skal ha gamledagse blomster også.
 Men her er pionene for en eller to uke siden. Vakre blomster!
Så må man dra litt på tur også...............ja, kansje det?!
Litt surrealistisk å reise vekk nå når sommeren er på sitt flotteste og det er dette vi går å drømmer om hele vinteren. Våkne til sol og rusle ut i hagen med kaffekoppen.

Uff, spillern med Knausgård, Min Kamp falt ned 2etg og knuste. Så nå maler jeg i ensomhet der oppe i stilaset. Å gjøre bare en ting av gangen er ikke helt meg..........en ipod kansje?

2 kommentarer:

  1. Hei, hei! Ettersom vi deler fylke, begge er lydbokavhengige og jeg i tillegg deler din interesse for, kan vi kalle det "vanlige" menneskers historier, gjerne illustrert med gamle fotografier - ja, da måtte jeg si hei!

    Nydelig sted du har, vakker husfarge!

    SvarSlett
  2. du har vært flink!
    Hilsen Eva

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!