tirsdag 14. september 2010

BERLIN er herlig!

Hver morgen var de stor buffe med masse god mat og sjampis,
 til de som ville ha det.

Kollegaene mine som var med på turen, en morsom gjeng.
8 damer på tur blir mye latter og tull....og sjopping



Markeder er det massevis av hver søndag, vi var på et.
Så flotte dørhåndtak, men jeg klarte ikke å bestemme meg.
Det må bli en annen gang, når gangen i Furnes blir ferdig.



Å male mønster! 
Ja, da tar man en gammel maler-rulle og limer på et mønster.



Turister var vi, litt greit å få info


Flott Art Deco maling på en husfasade, kult!




Parkene var fulle av folk i det flotte været på søndag.
Vi burde bli flinkere til å bruke våre parker også....


Vi spist, drakk vin og hva var nå dette? en grønn drink!



På Kaufhaus des Westens var det helt surrealistisk, men vi koste oss med lunch tallerken i 6etg. siste dagen.
Dette var en liten smakebit, det var mye mer..........




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!