torsdag 2. juni 2011

Svein Tore Kleppan, utstilling på Lillehammer

 
Har utstilling på Lillehammer i Gullbakken galleri.
Han er utdannet biledhugger, les og se her: http://www.kleppanskulptur.no/sculpture/sculpture.htm
På denne utstillingen har han morsomme bilder som er tegnet. 
Dette er Ståle Blæsterdalen som er blitt portrettert fra ulike vinkler.
        og broren min, Geir Kleppan                       Redvald Dokken

Pike 10 år

Dette er Anders Sandvik, grunnleggeren av De Sanvikske samlinger som er Maihaugen.
Utstillingen vil stå til over st.hans. Så reis å se broren min sin utstilling!

3 kommentarer:

  1. Så flotte portretter!
    I det siste har jeg fått veldig sans for tegninger, det er en så deilig umiddelbar kunstform.
    Skulle gjerne vært der og sett, men jeg kommer meg nok ikke til Lillehammer før St. Hans.

    SvarSlett
  2. For noen nydelige portrett...hadde jeg vært i de traktene skulle jeg gjerne ha sett utstillingen...

    Ha en nydelig helg.

    SvarSlett
  3. Hvilke flotte portretter!Synd at man bor så langt unna for utstillingen kunne jeg ha tenkt meg å sett.

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!