lørdag 29. oktober 2011

Vestlandet i oktober

En fem dagers vestlans tur i oktober var en variert og spennende opplevelse. Dette lille flyet skulle ta meg med til Førde, med mellom-landing eller skal vi si stup inn på flystripa i Sandane i blåsten. Fikk sterke minner om da vi landet langt oppe i Andesfjellene i Colombia for å hente hjem adoptiv barn. Bratt og brutalt!

Her var det mye variert vær, snø, sol, regn og tåke om hverandre hele turen. 
Men vakkert!

Var og besøkte min venninne Reidun som har flyttet til vakre Bremanger. 
Det kommer et eget innlegg om  utstillingen hennes som har vært i Bremanger, om Kystkvinnene og livet deres i gamle dager....kommer...kommer   snart!

Turen gikk videre til  Ålesund  med bil over et høstklart landskap.

 Vi har så mye vakker natur her på berget. Sen ettermiddag!

Ålesund er en fortryllende vakker by, med flotte omgivelser. 
Særlig i strålende solskinn slik jeg fikk oppleve den.  
Jeg var i Ålesund på seminar, men fikk med meg mye ellers også.

2 kommentarer:

  1. Ser ut til en forrykende flott tur.. Men kanskje litt nifs med den flyturen.. Ålesund er en vakker by, men jeg har kun sett i fra lufta. Skulle gjerne ha gått i de gatene der..
    Kos deg og så gleder vi oss til å se bilder i fra utstillingen..

    Ha en flott søndag..

    SvarSlett
  2. Høres ut som en spennende flytur, eller kanskje det helst var landingen mellom høye fjell som føltes litt dramatisk.
    Eksmannen min, far til barna mine, er fra Ålesund så der har vi vært mye. Nydelig by!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!