lørdag 28. november 2015

Gartulerer så mye med Emmy prisen!



Anneke von der Lippe vant den store Emmy prisen natt til tirsdag for rollen sin i Øyenvitne.
Gratulere så mye, den fortjener du! 
Anneke er en fantastisk flott skuespiller som har gjort så mange fine roller. 
Hun er ei flott dame, jordnær med begge beina på jorda og bryr seg om alle mennesker og er opptatt av andre mennesker, likanes, personlig, hyggelig og ikke minst ei veldig koselig dame!
.

Gratulere til mannen  Morten Cranner også (kameraten til broren min)
Bildene har jeg tatt:  Anneke leser forordet hun har skrevet i gaven til broren, Svein Tore


2 kommentarer:

  1. Flott og fortjent at Anneke von der Lippe fikk Emmy prisen. Det er virkelig fortjent! Jeg slutter meg til gratulantene. Hilsen fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg som kjenner henne, synes det er ekstra morsomt

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!