lørdag 9. mars 2019

Innlandsutstillingen 2019, Galleri Hamar Kulturhus

Innlandsutstillingen på Galleri Kulturhuset på Hamar:


Jeg fikk med disse to:
Rekker jeg dette....    
Foto med ramme  str 50x40

Kjør meg hjem...       
Foto med ramme  str 40x50

Jeg fikk med to bilder/fotografier på den juryerte utstillingen Innlandet, i år også ( to stk i fjor også.)
Det var 113 søkere med totalt 293 verk som søkte. 
Av disse er 27 kunstnere og 45 verk antatt på årets utstilling.


Åpning på Torsdag 14 mars kl 18.

Gleder meg til å se dem på veggen, mer fra åpningen kommer!

Til åpningen av utstillingen spiller INNLANDET, 
med Ingrid Olava og Andreas Ulvo

2 kommentarer:

  1. For noen flotte og ikke minst talende bilder, skjønner godt at de ville ha dem med på utstillingen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tok dem i Marokko i fjor, fargesterke og stemningsfylte.
      Morsomt å prøve seg med foto på utstillinger, ikke bare smykker.
      De tar seg bedre ut i ramme, men husket ikke å ta bilde av det

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!