søndag 20. mars 2011

Perlebryllup - 30år


Ja, tenk i dag er det 30år siden jeg giftet meg med min Steinar som jeg er gift med enda. Det er ikke verst!
Det begynner å bli uvanlig at folk holder sammen så lenge.
Men vi har holdt sammen i tykt og tynt, motgang og medgang slik livet er.

Det var noe spesielt med den lyse langhåra mannen på Klubb 7 i Oslo, en augustkveld i 1977. Vi var en gjeng med kunstnere som skulle på nachspiel på den Iranske ambassaden? (husker ikke hvorfor) Jeg dro med meg Steinar og slik endte det.

Vi har levd ut utrolig mange drømmer i sammen. Kjøpte oss bondegård og levde der i nesten 20år med etter hvert 3 adoptivbarn, hunder, katter og sauer.....og bjørnen.
Det ble litt avsides og tungtvint, så hytta på Hamar ble bolig etter restaurering og tilbygg.
Her bor vi nå og trives ved det store innlandshavet!

 Dette er fra Rådhuset i Sandvika for 30 år siden.
Slik startet ekteskapet, noe vi gjorde av praktiske årsaker fordi vi hadde kjøpt et gårdsbruk.
Vi var jo unge pene og pågangsrike personer og det synes. Jeg hadde sydd  klærne vi hadde på bildet og vi levde svært så enkelt. Vi var  med på den grønne bølgen i slutten av 70-tallet.

Arbeidets frukter smaker godt!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Det er stort å få leve sammen i 30 år! Og få dele drømmer og leve dem ut sammen.
    Nei, det er ikke alle som får oppleve det.
    Håper dere får veldig mange gode år sammen fortsatt :)

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye, litt av en bragd.
    Liv

    SvarSlett
  3. Gratulerer.
    Dere har vært flinke.
    Tror jeg var med på den festen på Iranske ambasaden?
    Fine bilder.

    SvarSlett
  4. Ja, du var det Geir. Du har jo også snart perlebryllup!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått bryllupsdag! Fine brudeparet... Giftet meg i 76 jeg... Men om jeg legger ut brudebildet er jeg ikke så helt sikker på...

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er fra mars 2011.
      Plutselig har dette blitt et populært innlegg så lenge etter, merkelig?

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!