mandag 9. mai 2016

Langhelg og fantastisk vær er nå .....

Her i Hedmark ble det er fantastisk helg, med gode sykkelturer over bakker og berg

mange fine fotoobjekter man ser nå man raser avgårde

Kan de bli bedre når det er blått i blått over hele skogbunnen


På Domkirkeodden har det blitt så åpent og fint etter at de har hugget masse trær

Hamar-domen kommer mer til sin rett, der den kneiser på høydedraget

På Tjuvholmen så jeg en båt i vannet og ellers overfladisk fint

Men zoomer man inn er ikke russens etterlatenskaper flotte

På Vidarhov restaurere de det gamle Stabburet så fint

Litt av pryd, det klokketårnet


og enger med hvitveis og hageblomster
 HERLIG!


2 kommentarer:

  1. Mange fine bilder ! Og på Domkirkeodden har jeg faktisk vært i min ungdom da vi brukte å feriere Rokosjøen camping (hadde en onkel på Løten) :D

    Ha en fin pinsehelg og 17 mai !

    SvarSlett
  2. For en herlig tur! Hvor mange ganger skal jeg si det - det er vakkert ved Mjøsa!
    Men det er også vakkert i Åsgårdstrand, som du vil se på bloggen min.
    Men dette å slenge fra seg søppel er noe jeg stadig ergrer meg over. Både gamle og unge gjør det.
    Nå må noe gjøres! En god pinse ønskes av Tove

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!