mandag 24. desember 2018

GOD JUL!



Jeg vil ønske alle mine blogg venner og andre en stille fredfull jul! 
Med varme hygge og omtanke for alle som ikke har det like godt som oss i jula. 

Jeg har iår klart å møte jula med nesten ingen julepresang innkjøp fra butikk. Redesig og gjenbruk har vært mitt satsningsområde i år. (huff har ikke støttet varebransjen, kan man sikkert si).
Man har så mye av alt, julepynten har jeg også skjært ned på, men englene er på plass og nissene lyser opp her og der.

GOD JUL!



4 kommentarer:

  1. Du inspirerer Ingun, tankene dine om redesign og gjenbruk gir gjenklang hos meg. Kos deg på julekvelden :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme, det dere har gjort med fordeling i fam, var veldig smart.

      Slett
  2. For sent å ønske god jul nå, men jeg vil likevel kommentere innlegget ditt.
    Et nydelig vindu med de fantastisk vakre blå glassvasene. Så flott farge!
    Håper du har hatt en hyggelig jul. Vi har vært i Åsgårdstrand, og hadde det veldig hyggelig, selv om to av barnebarna allerede var i Australia. Det siste, Kine, reiste dit 4. juledag sammen med faren og kjæresten til student-barnebarnet som allerede har vært der et halvt år. Hilsen Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Jeg har samlet på blått glass og de står der hele året.Noen orange glass har kommet til, siden jeg har orange tømmervegger. Det må matche vet du!
      Her har det vært noen hver dag og dagene har flydd fra meg.
      Ja, de unge flytter ut i verden og får noen nye opplevelser, det er bra!

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!