tirsdag 16. august 2011

Svoooop, det var den sommeren

Oy, der var åtte og en halv uke svooooop borte og ferien er forbi!!!!!!!!
Det har vært en ok sommer værmessig, det er bare et faktum når jeg tar en kikk på bloggen  for i sommer.

Da er det slutt på å ta impulsturer til hytta, ta med seg en kurv og dra for en  kveld- natt- formiddag.
Vi har vært flinke og malt huse både innvendig og utvendig. NB: dette er bare de tomme.
Jeg malte med 9 ulike malingstyper og farger her en dag. Man driver med noe gammelt = linoljemaling, noe nytt osv.da blir det slik
Kost oss i hagen innimellom regnbygene og klippet plen/ luka.
Vært to turer i Danmark. Drukket litt mye vin - kanskje?
Disse fine glassene kjøpte jeg, ellers har jeg kastet og ryddet utrolig mye feks.4 sekker med klær går til fretex og  resten på søpla. Tusen andre ting har man også bedrevet! Jo, jeg er fornøyd med sommeren - så langt!

I morgen starter hverdagen igjen og det er alltid like spennende å møte nye elever når man jobber i vg.skole. Noen er nye og andre har man sett før i skolens ganger!
Gleder meg til å møte mange nye folk og ser frem til et fint skoleår!
Jeg har alltid fine elever og møter de med positivitet, og vi har det fint sammen. Elevene har jo valgt å gå der selv, derfor er det spennende mennesker man treffer.

Med hverdagen som starter skal jeg også fortsette i Arnolds skap, dvs historier og livet fra Onøya.
Jeg har kommet til 1942. Dette var siste innlegg ::::http://kleppanrova1942

1 kommentar:

  1. Det høres ut som en fin ferie!
    God variasjon!
    Liv

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!