søndag 27. april 2014

Bilder fra utstillingen vår, Natthagen i Løten


Å sette opp en utstilling er hard arbeid. Her ser vi bilde som Robert har tatt mens en av journalistene var og intervjuet meg noen dager før monteringen. To aviser kom å skrev pent om oss.
Galleri Natthagen er lite, ekstremt hyggelig og fint galleri full av sjarme.

Så kommer den vanskelige monteringen!
 Broren min Geir og jeg har stilt ut tre ganger før sammen og har tilsammen ganske god trening i montering av utstillinger.

Man skal prøve å balansere utstilling en i uttrykk, farger, tematikk osv

Pakkes ut og mye rot underveis
Jeg har med mine hyllest til ulike kvinneskikkelser og Geir hadde en hel serie med fra den norønn mytologien.  
For et utrenet øye ser det helt kaotisk ut.
Men etter en hel dag med monteringsarbeid, ble vi fornøyde.

Dette er Geir Kleppan, har bor på Jevnaker og viser på denne utstillingen malerier og akvareller.

SÅ BLE DET LØRDAG OG ÅPNING:
Trond Einar, en av galle ristene sto for tale og info!

Et bilde fra trappa, med Geir sin akvarell og min krone.

En smakebit: Slik ble en krok!

Slik ble en annen, resten må du dra og se selv!
Det ble en flott utstilling!
Den står til 25 mai, se på invitasjonen, her

Trond Einar og Robert som er gallerister og veldig mange kom på åpningen, hyggelig

For når sola skinner og hvitveisen blomstrer bak hver sving, var vi super fornøyd med fremmøte. 
Det var så trangt at jeg glemte å ta bilder, man måtte jo snakke med alle!
Men noen ble det!


10 kommentarer:

  1. Kult
    Fin reppotasje Ingun.
    geir

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper mange får sett den. Viser ikke hele utstillingen for da gidder ingen å oppsøke den, Jeg synes den ble flott!

      Slett
  2. Hvor flott og hvor koselig at mange stakk innom utstillingen! Mye fint å se, og hvor synd at man bor på gal kant av landet.. Fint bilde av deg Ingunn!
    Ha en fin, fin uke..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er ikke ofte man ser bilde av meg selv på bloggen. Så slik ser jeg ut!

      Slett
  3. Dette ser faktisk helt fantastisk ut - vakre smykker og flotte bilder!
    Ville gjerne vært der, men det spørs om jeg får det til. Det blir nemlig lenge til jeg kan kjøre til hytta, da veien ble stengt etter påske. Og det blir litt langt å kjøre tur/retur Løten/Oslo. Men lykke til! Klem fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal dit å fotografere seinere, så jeg legger nok ut flere bilder etter at utstillingen er over. Men det er slik at viser man alt pirrer man ikke int. og folk blir sittende hjemme istede for å oppsøke gallerier. Kunst er best i virkeligheten, ikke på foto.
      Ha en flott dag!

      Slett
  4. Gratulerer med utstillingsåpning i et herlig, sjarmerende galleri!
    Litt av en jobb dere har gjort med monteringen, det ser jo fantastisk ut!
    Flott at avisene skriver!
    Håper mange kommer og ser :)
    Enig i at kunst er mye bedre i virkeligheten, foto kan aldri gjengi det helt!

    SvarSlett
  5. Hei Ingunn og Geir, flott å se. Skal prøve å komme innom neste søndag da jeg er på vei hjem fra Oslo. Gratulerer så mye. Hilsen Marit og Ståle

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott! stikk gjerne innom oss en tur også!

      Slett
  6. Heisann!

    Så spennende utstilling, vakre arbeider av både bror og søster. Gratulerer. Ha en fin 1.mai 🌼

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!