lørdag 20. februar 2016

Ungdoms-OL på Hamar


Det er Ungdoms-OL også på Hamar og det er mange folk og stor aktivitet rett nedenfor meg i Vikingeskipet

 Her har noen hatt det morsomt med å rive ned noen av bokstavene

 Det var planlagt flotte is skulpturer, men de rant bort i varmen. 
Bildet er fra forrige uke.

For i natt kom et tynt snølag

 En grå dag i dag, men noen prøver skøytene.

Men det er åpen vann rett bortenfor

Det ser kaldt ut og være i vannet nå


Det finnes noen tøffinger som er ute og padler


3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder. Ikke mye snø å se på dine kanter. Her har vi mer enn nok synes jeg. Så litt på tv i fra dine kanter. Flott tiltak for ungdommen.

    Varm hilsen fra nord

    SvarSlett
  2. Jeg tror det var tirsdag før Ungdoms-OL startet, at de viste bilder fra Lillehammer på TV. Da hadde det regnet masse, og vann fløt over alt. Jeg syntes veldig synd på dem, og lurte på hvordan det skulle gå. Men heldigvis snudde det, og ble kaldere. Det kom også litt snø, så de har virkelig vært heldige - heldigvis, helt fra åpningen. Det fortjente arrangørene.
    Det samme gjaldt jo også selvsagt for Hamar og Gjøvik.
    Det har vært en merkelig vinter. I går snødde det og blåste hele dagen i Oslo. Nå er været fint, med tre varmegrader!
    Du må ta en titt på de flinke elevene fra Westerdals, som jeg underviste i forrige uke. Der skulle du vært! En fortsatt god søndag ønskes av Tove.

    SvarSlett
  3. Det har vært noen flotte dager innimellom, men jeg har faktisk ikke kommet meg på noen av konsertene eller andre ting.
    Enig at dette er en merkelig vinter!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!