torsdag 3. mars 2016

Vinterferien skulle ha vært slik......




Men, slik det ble den ikke for meg i år!

Vi dro på hytta, der falt jeg på holka som var under snølaget, slik blir det krykker og sykemelding av, UFFF! Heldigvis ingen brudd viste røntgenbildene, men så vondt og kjedelig.
Nå er det snart gått to uker og livet er snart i rute igjen.

Så da er det bare å satse på påskeferien med ski på beina i strålende sol isteden.
Jeg er optimist og det positive er at jeg har fått begynt å skisse på ting jeg skal ha med  på utstillingen i Norsk Skogmuseum på Elverum til høsten. Vi Kunstnergruppe Taiga har skal ha 20 år jubileumsutstilling der.

Kunstnergruppe Taiga er: Ingema Hoff, keramikk og skulptur
Ragnhild Arneberg, maleri og meg Ingun Kleppan med smykker.
Fint man har noe å se frem til.......




7 kommentarer:

  1. Heisann... flott at du har et topp humør... og jeg hadde en fin tur, men klarer ikke å kvitte meg helt med synet av alt forfallet og fattigdommen. Mange fotomotiv - tror jeg tok nesten 2000 bilder. Ikke alle er noe å presentere, men det kommer innlegg fra Cuba utover på bloggen - god bedring, påska blir fin ;:OD)

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg skal ta en titt og følge med!
      Ja, påska kommer fort til oss i år, men det blir en lang aprilmnd for oss lærere etterpå....

      Slett
  2. Huff, så kjedelig! Og vondt, ikke minst!
    Bra du greier å ta det med godt humør og se det positive i situasjonen!
    Lykke til med forberedelse til utstilling.
    Som du ser, har jeg vært en tur i Paris. Skriver om performancen til Agnes der i neste innlegg.

    SvarSlett
  3. Nei, så uheldig du skulle være da! Godt å høre at det ikke var brudd. Fortsatt god bedring, og du får satse på at det blir mange fine skiturer i påsken. Viktig og være optimist og se det positive i situasjoner man kan havne i.

    SvarSlett
  4. Huff, maks uheldig du da. Masse god bedring, håper og regner med at du får brukt de påtvungne rolige dagene til noe kreativt :)

    SvarSlett
  5. Takk for støtte, men nå går det så mye bedre. Starter på jobb igjen på mandag.
    Jeg er skjelden skadet,syk eller borte fra jobb, så kryss i taket. Håper det er lenge til neste gang.

    SvarSlett
  6. Jeg har ikke sett dette før nå. Har fått ny datamaskin med omlegging og nye ting. Slitsomt for en eldre dame!
    Men bra at du er på bedringens vei. Det er ikke bare bare å falle slik når man ikke lenger er 20 år! Det hjelper å være positiv slik du er. Fortsatt god bedring! Hilsen Tove

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!