onsdag 31. januar 2018

Vintersola tiner oss og snøen!


Mjøsa ligger rett nedenfor  der jeg bor og er en flott tur vei.
Bloggers Sunday Walk, skulle dette være, men været var elendig.
Bilder fra lørdagsturen!

Lyset er så vakkert

Mon tro om det blir is, så man kan gå på skøyter her?

Frosten puster og peser over landskapet

 Tjuvholmen

Tjuvholmen, litt nærmere

 Det blir dis

Vi drar opp å ser om hytta i Furnes

Går en tur og se isen smelter på stammen!


Løypene er klare, så nå får vi spenne på skiene en dag.

Det må bli en annen dag, for kvelden kommer fort på ettermiddagen
                   

                                         
Dette er bildene fra lørdag, søndag var jeg inne i snøværet. 



4 kommentarer:

  1. Takk for flotte bilder fra turen. Du bor fint til, like ved vakre Mjøsa. Var mye på Hamar som barn, hos bestemor og bestefar og tante og onkel. Så jeg har badet mye i Mjøsa.
    Et merkelig vær - regn og snø skifter fra minutt til minutt. Nå snør det her!
    Fine dager ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, på lørdag var det strålende. Hamar er en flott by og bo i, jeg liker meg kjempegodt her. til og med på rett side av Mjøsa :)

      Slett
  2. Heisann, jeg tar med et bilde fra turen din likevel, det er så mange vakre motiv, og lyset var jo fantastisk denne dagen. Vi hadde bra vær søndag. Flott du henger med, ønsker deg go´søndag ;:OD)

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!