mandag 31. august 2020

August oppsummering




Engletrompeten har blomstret og blomstret og blomstret


                                                                                                        





Første boka om Olav Audunssøn og Ingunn har jeg blogget om her. 
Dette er bok nr. 2. i denne historiske serien med handling fra 1200-1300tallet. Fordelt på tre lydbøker fra Storytel, ca 21 t.spilletid



To scener fra et kunstnerekteskap av Märta Tikkanen












 Ketil Bjørnstad "Verden som var min" Siste tiår.
Jeg tar av meg hatten for denne fantastiske serien på seks bind








 


Testamentet av Nina Wähä. En finsk storfamilie,  om en familie som er så splittet. Redselen for faren.  Der alle har blitt ulike, hva er kjærligheten til barne et barn?
Det ble mest lydbøker denne mnd!


 
                     Harriet Backer                            Edith Södergran                                         Astrid Lindgren


Vil du se hvem de 40 kvinnen jeg har hedret i min utstilling i "Hommage til..." i Kunstbanken. Utstillingen står til 11.oktober!






Auberginene vokser seg store i drivhuset

6 kommentarer:

  1. Jeg er imponert over alt du driver med. Lager de vakreste smykker.Pusser opp gamle hus, leser bøker, og sannelig har du også drivhus. Jeg er imponert!
    Lekre blomster - og ikke minst - fantastiske smykker!
    Vi reiser nå til fjells. Vil du besøke oss er du hjertelig velkommen. Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde vært hyggelig, men jeg er veldig på etterskudd i huset, der må jeg ta en sjaumed vinduer osv.
      Nå driver jeg å lager undervisningsopplegg for de ca 350 elevene fra 7. klasse jeg skal ha et opplegg med i forhold til utstillingen min i Kunstbanken i hele uke 38.
      Så tiden flyr og jeg er egentlig litt sliten etter innspurten til utstillingen, men det hjelper at jeg har fått enormt mye positive tilbakemeldinger.
      Nå har det blitt høstlig ute og det begynner nok å bli fine farger på fjellet!
      God tur!

      Slett
  2. Du må ha et skikkelig overskudd i forhold til alt du holder på med! Skjønner at du blir sliten. Utstillingen din ser så flott ut! Enda lei meg for at jeg ikke kom meg til Hamar. Ønsker deg en flott høst og masse lykkeønskninger for utstillinga i tida framover.

    SvarSlett
  3. Du er så utrolig iherdig både med kunst og blogging! Og engletrompeten din var fantastisk! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! jeg henger sammen enda og holder på med alt som er gøy!

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!