fredag 7. august 2020

Juli oppsummering


Litt sein oppsummering av Juli, men jeg har vært på ferie!



Longyear byen av Heidi Sævareid er en flott historisk skildring fra Svalbard på 50 tallet. Spennende og godt skrevet, Lydbokforlaget










Sommerfuglrommet av  Riley.
En skikkelig lang og kjedelig ukebladroman, med alle klisjer innbakt!










Britt Karin Larsen "Duggpunkt ved daggry" En vakker skrevet roman om alkohol og folk som  sliter.










Aldri Aldri, Aldri av Line Strømsborg. Nominert BBP



Olav Audunssøn i Hetsviken
En flott klassiker fordelt på tre lyd bøker fra storyte



Britt Karin Larsen "I ly av regnet"












   Joyce Carol Oates "Mørkt Vatten"











Jeg har også vært på den fantastiske Kulturturen med Taiga sisters. Det glemte jeg i farten men her er Linken: Kulturtur i juli

Jeg har vært på bilferie til langt uti havgapet,  i Bremanger.
Bilder kommer, etterhvert. 
Litt travel med innspurt til utstillingen min  som åpner 22 aug. på Kunstbanken i Hamar



6 kommentarer:

  1. Godt at du har fått deg en ferie, selv om utstillingen nærmer seg. Bremanger er så vakker, vi skulle dit men la om planene :) Jeg har lest fire av dine bøker, Mørkt vann er vel den jeg likte best (og Riley dårligst...)
    Ha en riktig fin helg Ingun :)

    SvarSlett
  2. Enig. Ha en fin helg du også Tine!

    SvarSlett
  3. Fine feriebilder:) Særlig det med kua.
    Har lest Svart vann og Aldri. aldri, aldri.
    Longyearbyen står jeg på vent på , det er mange foran meg, men like greit det siden jeg har så mye annet å lese.
    Ønsker deg en fin august:)

    SvarSlett
  4. Det ser ut som om du hadde en fantastisk ferie. Jeg ser frem til å se noen bilder senere, hvis du har tid. Jeg hadde en tur til Venezia, for første gang, fascinerende by - den vakre palazoene, vannveiene, broer og små smug. det var bare vakkert.
    Lykke til med utstillingen din ... Jeg ønsker deg en lykkelig og vellykket åpning 22. august.
    Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Viola, jeg ser frem til montering å åpning av utstillingen nå.
      Venezia er vakker, jeg har vært der for mange år siden men minnes den stå tydelig.
      Flere bilder kommer. Men jeg glemte i farten at jeg har skrevet om Kulturturen jeg og to venninner hadde. Det har jeg skrevet om her; https://kleppanrova.blogspot.com/2020/07/del-2-av-kulturturen-i-juli.html

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!