lørdag 7. februar 2015

Loe Erling "Vareopptelling"


En dårlig kritikk kan gå på helsa løs, et morsomt spark til kritikere

En aldrende lyriker ved navn Nina Faber har akkurat utgitt sin nye diktsamling "Bosporos" denne dagen. Hun er blitt 65 år gammel og har kommet hjem fra et opphold i Istanbul. Der hadde hun en flott utsikt som inspirerte henne til denne diktsamlingen med 80 dikt.

Jeg kjenner spenning, hvordan blir dette mottatt blant kritikkere?????..
Hun har aldri nådd opp og fått noen priser eller utmerkelser, så hun er veldig spent på hvordan denne boka blir mottatt.

Forleggeren ringer endelig, han er spak og vil egentlig ikke si noe om responsen i avisene. Nina får beskjed om at de har vareopptelling i forlaget og hun tar skikkelig vareopptelling med kritiker, forlag osv.

OYYYY! dette er skikkelig morsomt i god Erling Loe sin ånd, herlig, fantasifull og du blir helt fetra av at Nina tar slik på veg...........jeg kan ikke røpe det, men dette er helt vilt!

MÅ høres, morsomt!

Spilletid 2t 37min
Lest av Erling Loe selv. veldig bra!
Utkom 2013 på Cappelen  Damm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!