tirsdag 29. juni 2010

Ja ,jeg tenker, har tenkt at.....

denne bloggen handler litt for mye om gamle dager. Men så har jeg tenkt tanken på at om jeg kan lage en egen blogg for alt det gamle fra "Arnolds skap". Men det blir det slutt når innholdet tar slutt, derfor må det bli slik har jeg kommet til nå. Det blir en mix av alt.
Men det er ikke bare det gamle jeg er opptatt av, her ser vi Aleksander som beundrer bestemor sin bil. Jeg kjører 6 mil hver dag og en bil som synes trenger man i trafikken.
Jeg er opptatt av linjer, form, farger og helhet. Om det er i arkitektur, biler eller mote så handler det om det samme - estetikken.

1 kommentar:

  1. Fint hus og fin bil!
    Da vi kjøpte ny bil, hadde jeg lyst på rød, men selgeren var lite begeistret.
    Han hadde en blå å tilby, ellers måtte vi ha ventet i ukesvis.
    Hvorfor syns menn at biler skal være grå eller svarte? Kjedelig!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!