tirsdag 7. mai 2019

Utrolig hvor blinde og stressa folk er på Gardermoen!


Ei dame stakk av med kofferten min fra utleveringbåndet på Gardermoen søndag kveld,
 når vi kom fra Skottland. 
Min er høy-rød, rund i formen og har to hjul.(bilde)
Igjen lå hennes orangerøde koffert med en helt annen utforming, farge og med fire hjul.
Min koffert er merket over alt med navnet mitt tydelig, med store navnelapper ved håndtakene og 
der man drar opp håndtaket og ellers div små klistrelapper.


Hun hadde bare tatt en koffert og var på veg til Fredrikstad, slikt burde man få bot for!

SNAKK OM Å VÆRE BLIND OG STRESSA!

Så mye frustrasjon og tid som går med på å få den igjen, ahhhh!
Kofferten har jeg nå fått hjem og ingenting er tatt.
Heldigvis var den låst og ikke åpnet.

Dette var ikke første gang min koffert kommer på avveie!
Så pass på!


2 kommentarer:

  1. Dette er jo nesten utrolig! Skulle tro hun var interessert i å få med seg sine egne ting hjem, selv om hun kanskje syntes din koffert var kul! Dette er rett og slett tyveri!
    Jeg fant min koffert alene på rullebåndet ved siden av en gang. Jeg stod ved rullebåndet med kofferter fra Bergen sammen med dem jeg hadde sittet på flyet med. Men kofferten min kom ikke. Snudde meg, og der lå den alene på et rullebånd fra et annet fly. Mistenker at noen hadde tatt den og gått avgårde med den, oppdaget at det var feil( den var også godt merket) og bare slengt den opp der! Tenker folk bare på seg selv når de er ute og reiser?

    SvarSlett
    Svar
    1. Folk er så stressa!
      Jeg har opplevd at min koffert ikke kom i Vilnius i Litauen, da var den sendt til Barcelona. Men, fikk den dagen etter på hotellet.
      Man blir føler seg litt naken, der man står. Har lært å aldri legge ladere, nøkler og tannbørste osv. Det som er viktig må man ikke legge i kofferten, men ha i sekken.

      Slett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: Anonym og skriver det du vil, med hilsen;navnet ditt; og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!